Ännu mer hall

Japp, mycket piff har det blivit dessa dagar :) Äntligen har jag ett par riktigt bra "piff-ytor" som får vara ifred ;)
Soffbordet agerar mest lekbord och köksbordet är skönast att ha något som enkelt och lätt flyttad på när vi ska äta.
I stora hallen har en nätt liten möbel fått ta plats, nedanför min älskade Yda-tavla som min syster har ritat. På möbeln står nu en kruka med en Corokia/Sicksackbuske i. Underbart vacker, skir och sådär ljuv som bara en Corokia kan vara.

På hyllan under ligger min gamla klarinettväska. Klarinetten agerar ljusstake i lilla hallen, men väskan är nästan precis lika fin!

Nu ska vi strax iväg på middag hos svärföräldrarna. Inväntar sambon med jaktvänner som också ska följa med.
Kram på er!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0