Vilken helg vi har haft!

Hoppas ni också har haft det :) En helg lite utöver det vanliga och vilket väder, bara det gör väl varenda varelse lycklig!!
 
Helgen började såååå galet tidigt i lördags morse, för mig, min syster och min svåger (tack snälla ni för hjälpen!!). Vi hade som uppdrag att hämta hem en studsmatta som Milton fått av mina föräldrars grannar (tack Peppe och Totte!!). För att inte möta mycket bilar (då studsmattan är så stor) valde vi att köra supertidigt i lördags, som synes..
 
 
Senare under lördagen for vi mot stan. Och köpte ny bil, WOOHOOOOOO!!! Äntligen, äntligen, äntligen!!!!! Dock är det inte min bil i första hand, då Marcus kör så mycket i jobbet numera, utan hans bil. Jag får dras med fulbilen ett tag till (tyvärr, haha..).
En så jädrans fin bil, tror att vi kommer bli supernöjda. Förhoppningsvis får vi den idag.
 
 
Efter det for vi vidare mot svärföräldrarnas husvagn. Jag svirade om till träningskläder och sprang tre kilometer vid havet, inget jag gör varje dag direkt - vad underbart det var!!
 
 
Igår vaknade jag först (?!). Det händer absolut aldrig. Men ut kom jag på en runda, med Yda såklart. Efteråt körde Milton och jag ett pass på vårt trädäck. Slängde ut vår gamla bäddmadrass, perfekt! Lite meckigt är det ju dock, att träna med småbarn, katt och hund i närheten heeeela tiden, men allt går, visst?
 
 
Och vilket väder det var igår, hela dagen. Vi var ute från morgon till kväll i stort sett och gjorde allt möjligt; hoppade studsmatta (givetvis), kollade blommor, klippte gräs, åt, solade lite, planerade trädgårdsprojekt, fixade med min kompost, lekte i sandlådan, kastade sten i en vattenhink, letade sniglar, räfsade bort gammalt hö.... Massor fick vi gjort och som vi njöt! Jag har fortfarande inte vant mig vid att ha Marcus hemma varenda helg, det är så himla himla underbart!!
 
Vi hörs lite senare idag, idag är det ju dags för Måndagslista!
Kram så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0