Hos frissan!

Igår var det dags för klippning, för min del och för Miltons del - Miltons första gång hos en frisör, lite skillnad mot när jag klipper lite sporadiskt med kökssaxen ;)
Efter tidigare förberedelser så var Milton grymt pepp!! Och väl på plats hos Mija var han så himla duktig!! Man vet ju aldrig, tålamodet hos en treåring är sådär ibland och humör finns det gott om hos ovan nämnda minimänniska ;)
Där ser man tydligt vad förberedelse gör!

Dessutom är ju Mija bästa frisören ever, för stora och små!!



Kommentarer
Camilla

Blev han fin?

Svar: Han blev supersuperfin!! Jag hann aldrig fota en efterbild då han och pappan åkte vidare och jag stannade kvar hos frissan ;)
Fanny Lindborg

2013-05-19 @ 19:53:54
URL: http://lillafritzson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0