Hit och dit!

Ett möte i morse på jobbet, hem och jobba vidare och lite annat fix.
Nu ska jag snart ut och fixa stallet. Med ut ska även kameran få följa med då jag har lite sådant jobb också - jag älskar mitt jobb!! Jag älskar att jag får chans att jobba med två av mina favoritsaker; marknadsföring och trädgård. Vilken lyx!
För jo, jag har faktiskt fått jobb. Än så länge arbetar jag som frilansare åt Odla.nu. I framtiden (typ ganska snart hoppas jag!) kommer jag att jobba heltid som anställd åt dem. Det känns tryggt att veta, att efter examen har jag lite jobb i sommar och kan vara ledig en hel del med Milton.
Till hösten hoppas jag på mer!
 
Dags att sätta fart, stor kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0