För tre år sedan...

...låg jag och Marcus inne på förlossningen och hade det skit, hahaha! Och hade bara kommit ungefär halvvägs, över 12 timmar kvar.....
Jag har aldrig här inne berättat om vår förlossning, ett medvetet val. Och jag tänker inte göra det heller. Vissa förlossningar är bättre och vissa är värre än andra, vi hade otur helt enkelt, men allt gick ju bra.
Aldrig i hela mitt liv har jag varit rädd för att föda barn, fram tills för tre år sedan. Nu kommer jag aldrig i mitt liv göra om en förlossning. Aldrig har jag känt ett sådant obehag för något som jag gör för det, livrädd faktiskt.
 
Milton, älskade fina Milton. Tänk att det ändå var just du som fanns där inne. Inte klokt egentligen och jag blir helt nostalgisk när jag tänker tillbaks på det!! Aldrig trodde jag att det skulle vara så roligt, så jobbigt, så underbart, så tålamodskrävande, så häftigt och så kärleksfullt att få vara förälder.
 
Här har vi Snöret, runt 8 månader liten. Gullegullegull, så liten han var!!
 
 
 
Nu ska jag sluta vara nostalgisk och fortsätta jobba.
Stor kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0