Påskharen har varit här!

Redan? Tänker kanske ni. Japp! Hos oss (eller ja, i mitt föräldrahem) så tar Påskharen sitt arbete på fullaste allvar och eftersom min syster är nere nu och inte i påsk, så valde den där haren att vara lite flexibel - woohooo! Vilken lycka!! Detta är den viktigaste traditionen på hela året och SÅ roligt! Min syster och jag vi älskar detta, hahaha!!Och jodå, min syster hade bättre klädmatchning än mig, som vanligt..... ;)
 
 
Två individuella foton, mamma är fotograf som vanligt, hon kan hon! Först ett på mig...
 
 
...och ett på syrran :)
 
 
Finaste systern! Nu får jag sakna henne ett par veckor, för hon är i skrivande stund påväg till Stockholm igen <3
Här står vi med våra garnnystan i högsta hugg!
 
 
Och här är vinsten förresten! "Ägget" fick i år en helt annan form, innehållet var ägg i stället. Men visst är skålen underbar? TACK SNÄLLA FINA PÅSKHAREN!! Efteråt bjöds det på våfflor med sylt och grädde, eh MUMS! Vilken eftermiddag det blev. En suris-Milton gästade våffelbordet också, man kan ju inte vara på topp jämt ;)
 
 
Igår var vi på middag hela kvällen, hos barndomskompisar till oss och deras respektive - vilken toppenkväll! En bebis och Milton, en hund och så åtta vuxna åt och drack gott i många långa timmar. Barnen och hund somnade sedan och vi andra fortsatte en stund till. Det är verkligen fantastiskt att catcha up med detta gäng, så mycket att prata om, gamla saker och nya saker - helt underbart! Tack Sandra och Niklas för inbjudan och en härlig kväll!!
 
Nu ska jag examensarbeta en stund. Kram kram, vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0