Min hund och jag

Hej på er!
 
Många som är lediga imorgon? Det är vi och det ser vi fram emot!
Nu under kvällen, innan killarna kom hem, så har min hund och jag motionerat och grejat.
 
Först gick vi till skogen, mysiga underbara skogen med lika underbara får!
Vi kikade på nya stigar och bara njöööööööt av lugnet och av varandras närvaro.
Ja ni ser ju själva, hur fint är det inte?
 
 
En, för oss, ny stig. Den har vi aldrig gått på tidigare, men kommer absolut göra det fler gånger! Jag älskar Bertes Ängar!!
 
 
Efteråt vattnades lite blommor, hästarna släpptes över på lite mer gräs och sedan rensade jag ogräs. Vi har ogräs till förbannelse. Herregud vad jag hatar ogräs, hahaha.. Vår uppfart är såååå åsidosatt och så tråkig att arbeta med ;) Jag brukar medvetet glömma den och hålla mig på andra sidan huset. Men det går ju inte, ogräset utrotar ju inte sig självt, så att säga ;) Bara att ta tag i det och arbeta så svetten lackar.
Yda är en trogen vän, alltid där!
 
 
 
Nu: Popcorn och tv, japp, perfekt "låtsasfredag". Stor kram!


Kommentarer
Malin

Heej! Tycker absolut att vi måste ses snart! Ska vi försöka boka in en träff snart/i sommar? :) Kram

Svar: Absolut, f¨r höra med Maria också! Är så spänd på att se ert hus ju!
Fanny Lindborg

2013-06-06 @ 19:50:34
URL: http://malinnor.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0