Hejdå juni!

Egentligen borde jag inte gnälla. Inte alls egentligen. Enligt min sambo, haha..
Men ooooohh vad jag (och Milton) har haft det bra i juni månad - att arbeta några timmar i veckan = korta arbetsdagar och två lediga dagar i veckan, det är livet det! Och när jag har arbetat så har det varit med det jag verkligen vill och älskar att göra!
 
Nu blir det andra bullar. Nu kommer jag kombinera jobbet på Odla.nu med nattjobb, så genast blir det mycket mer jobb. Fast å andra sidan blir det en del ledighet ändå, med lite planering så :)
 
Imorse tog jag en lång sovmorgon och gick inte upp förrän klockan var över 10,30. Då kom ett litet barn och tyckte att jag sovit klart ;)
 
Dagen idag går i lugnets tecken. Jag har gjort i ordning stallet inför kvällen, då hästarna nog ska få komma in. Ja, det är väl det mest aktiva jag gjort hittills :) Det blir en hundpromenad och lite mathandlande också, annars kommer dagen nog mest spenderas på sofflocket, för oss alla.
 
Hoppas allt är väl med er, stor kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0