Fitnessfighten

Hej mina vänner!
Fitnessfighten är ju över för maj månad och jag har verkligen kämpat på. Dock blev det mycket slarv nu från Miltons födelsedag och ända till examen egentligen (alltså hela sista veckan), både vad gäller kost och träning.
 
Nu är det ju dags att redovisa mina resultat, som lovat! Jag har gått ner drygt 3 kg i vikt och midjemåttet har minskat med fem centimeter och det är jag otroligt glad över!
 
Jag besparar er mina foton framifrån då jag inte alls är speciellt nöjd med magen.. Den ser fortfarande ganska deformerad ut och inget jag vill lägga upp faktiskt ;)
 
Men från sidan ser det ut såhär, jag håller måttbandet efter det gamla måttet, så ni ser ju skillnaden, häftigt!
 
 
Där ärfortfarande mycket att jobba på, med min kropp och jag ska givetvis fortsätta träna och försöka äta rätt, Fitnessfighten har gett mig en skjuts i rätt riktning och gett mig inspiration till både nya måltider, nya recept och nya träningsövningar.
 
Jag känner mig piggare och har en bättre hållning nu. Och att faktiskt få se resultat är ju fantastiskt roligt och något alla strävar efter, gissar jag på?
Fråga gärna om det är något ni undrar över. Fitnessfightens hemsida, finner ni HÄR (<--- länk!).
 
Stor kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0