Dåligt med uppdatering...

...men sådana här dagar njuter jag över att vara ledig med min Milton.
Att vara föräldraledig med en bebis, som jag faktiskt var för tre år sedan (GALET!) var såklart mysigt, men detta är något helt annart - att ha barn blir bara roligare och roligare för varje dag. Bebistiden är inte riktigt min grej, men detta, 3-åringar är så himla roliga (och jobbiga många gånger, hahaha..), men utbytet jag får av Milton, allt roligt vi hittar på, saker han säger, han gör, hans galna envishet, hans humör och hans humor - så mycket häftigt i en liten människas kropp, fantastiskt flera gånger om!

Milton och jag i rött, en morgon på dagis, Milton visar upp sin fina egengjorda blomma (<--- vad kan göra en mamma stoltare liksom?! En hängiven supporter, det är jag det!)
 
 
Det är helt galet egentligen och jag förvånas fortfarande över hur en kärlek kan växa sig starkare för varje dag, tar det liksom aldrig stopp? Och hur går det till, går det liksom att älska någon mer och mer, hela tiden, hur ska det se ut när Milton är 18 år? Eller 40 år?!
 
Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0