Semester!

Hej på er!
Idag har vi haft semestersemestersemester - underbart och varierande helt enkelt :)
I förmidags försökte jag få undan lite arbete, men efter det tog vi oss ut och gick till lekplatsen innan vi hälsade på goda vänner och gick husesyn (och fikade!) i deras nya hus, härlig förmiddag och tidig eftermiddag.
 
 
Senare i eftermiddag fixade vi lite här hemma; rensade ogräs och eldade medan Marcus och svärfar byggde vidare på hundgården :) Men att elda alltså, hur roligt är inte det?!
 
 
Hela tiden hade jag ett givet sällskap, Yda. Vem annars?
 
 
Efter allt fixande och duschande (alla stank rök och eld, efter mitt eldande, haha..), så bäddade vi ner Milton i vagnen med pyjamas på, snuttisen i handen och filt över, så givk vi en kvällspromenix med Yda, allesammans. Milton somnade inte, men nära nog på slutet, så jädrans mysigt!
 
Detta är semester för mig. Jag tycker om att vara hemma, greja och få saker gjorda. Spendera tiden med killarna och djuren. Det är ju dessutom svårt att komma iväg, när vi har alla de djur som vi har. Yda är lättast att ta med eller ordna djurvakt till, men med två hästar och en katt, så blir det lite svårare.
Tro inte att jag är bitter, inte alls! Jag älskar som sagt att vara hemma, vill vi iväg så går det att lösa vakt av hus och djur, även om det blir lite meckigare för oss än för många andra :)
 
Ha det fint och sov så gott, det ska vi försöka göra nu :) Kram


Kommentarer
Sofie

Det var riktigt mysigt att ni tittade förbi. Kan meddela att dina bullar är slut! Ni är välkomna snart igen. Ska bygga ihop den nya grillen sen får ni komma o prova den! KRAM

Svar: Ja det var så himla mysigt, tack för att vi fick komma!! Och tack för att jag fick komma inom ikväll igen, känner mig som värsta stalkern, hahaha! Ska bli spännande att se resultatet, hojta till om ni behöver hjälp - vad som helst! Massa kramar
Fanny Lindborg

2013-07-03 @ 23:28:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0