Helgen som varit

Hej på er!
Helgen har bara rusat iväg och vi har haft en fin helg :)
Igår flyttade ju lilla Alba hit, härliga lilla valp. Trygg och duktig, sover där det passar :) Vi försöker introducera vissa speciella sovställen, där vi vill att hon ska ha en egen plats. Hon blir ju en stor hund så soffan kommer inte fungera, så som det alltid fungerat för Yda. Här lade vi henne i korgen, mysigt med en tjock kudde.
 
För att lämna Marcus och hundarna själva igår och låta den lilla hunden acklimatisera sig, så for Milton och jag till stranden med mamma och syrran. Jag tog årets första dopp och blev såhär lockig när håret väl torkat, haha..
 
Igår kväll träffades jag och syrran. Ett par glas vin hemma hos henne och sedan in till stan där det var lite festival, kul att ses bara hon och jag för en gångs skull! Jag har en fin syster!
 
 
Nu måste jag kila, strax mot jobbet för mig!
Kram på er!!


Kommentarer
Anonym

Så söt hund! Hon kommer att få det bra hos er :)

Svar: Hej Camilla! Visst är hon ljuvlig?Hoppas hon kommer trivas superbra hos oss, lilla valpen :)

Hoppas du har en toppensemester, kram Fanny
Fanny Lindborg

2013-07-15 @ 09:13:09
Camilla

Det försvann att det var jag som skrev kommentaren. Kram Camilla Fritzson

2013-07-15 @ 09:14:11
URL: http://lillafritzson.blogg.se
MIMI

Men eeeeeeh måste du lägga upp den fula bilden hahahaha !!! ^^

2013-07-15 @ 17:31:52
URL: http://mimilindborg.bubbleroom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0