Söndagssöndag

Hej gänget!
Dåligt med uppdatering härifrån, men så är det ibland :) Helgen har inneburit väldigt lite sömn för våran del och inte mycket rast och ro. Stackars Milton var ju som sagt krasslig i fredagskväll och -natt men har efter det piggnat på sig ordentligt och är frisk igen, skönt!
 
Söndagen började sådär lagom kul. Nej men ni vet, barnet vill gå upp och det vill inte mamman, som ungefär hade kunnat offra mycket för att få pappans sovmorgon ;) Men det steg upp och dagen började och jag var inte på ett strålande humör. Men förmiddagen gick och vi gick ut längre fram; hängde upp fågelmat i träden i fårhagen utanför köksfönstret, sedan fick hästarna lunch och Milton och jag avslutade utevistelsen med att vi mockade boxarna, toppenhjälpreda den där killen!!
 
Innemys och bakning stod på schemat efter det och så kom mina föräldrar på fika och lek med Milton för mormoderns del, som alltid ;)
Marcus kom hem från jobbet och sedan svirade jag om till träningskläder och jag mig ut tillsammans med lilla hunden.
En blandning av jogging och pw. Resultat av det:
 
 
Marcus for iväg ikväll och Milton behövde sova tidigt. Väl i sovrummet dök jag ner i sängen hos min fina katt, vilken katt alltså.. Bäst i världen! Han åkte givetvis ut ur sovrummet tillsammans med mig när lilla fina barnet somnat :)
 
 
Så nu sitter jag då här, alldeles själv. Härligt, underbart och alldeles ljuvligt!! Jag gillar det så mycket :)
Till långfilmen blir det nog popcorn, mest för att jag kan och vet att jag kommer få ha dem helt för mig själv ;)
 
Stor kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0