Saknaden

Saknaden efterMilton har redan slagit in, herrejisses jag är ingen van resare... Och jag är inte van vid att vara borta från min Milton såhär många dagar - det har aldrig hänt. Men någon gång ska väl vara den första, visst?
Idag gick jag och lade honom i sängen, precis som alla andra kvällar. Jo vi turas egentligen om, men Milton vill alltid att jag går med honom upp och jag gillar att göra det. I alla fall, idag var det så mysigt och jag ville knappt gå ut från rummet. Gud, det låter som att jag ska vara borta en halv evighet och så känns det just nu.
Här har ni Milton förresten, han leker kurragömma, hahaha... Snöret <3
 
 
Nu ska jag och Marcus kolla färdigt på filmen här hemma. Sedan ska hästarna nattas och få vars en extra kvällspuss. Imorgon ska jag upp så himla tidigt, vi hörs då. Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0