Onyttigt

Och jag som varit så duktig med vad jag äter nu ett tag. Idag har vi nämligen varit på två kalas, ja ni hör ju själva, kalas är ju sällan av det nyttiga slaget, men trevligt var det!
Nu sitter vi här i soffan respektive fåtöljen och jäser, haha.. Oh herrejisses vad mätt jag är!! Men mysigt har vi det. Nyttiga får vi ara imorgon igen helt enkelt :)
 
Jag har inte mycket att skriva, märks det?! Hoppas allt är väl med er, här har vi haft ett par lediga dagar tillsammans och njutit av det! Fina fina vänner på middag här igår till exempel :)
 
Nähä, nu ska jag försöka få med min Marcus upp, tidigt sovande idag, det behöver vi eftersom Milton sover himla oroligt på nätterna nu och eftersom Marcus ska jaga imorgon.
 
Kram och godnatt vänner :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0