Man behöver inte vara snygg efter träning

Ja jag är inte det i alla fall, haha.. Håret på enda, vilket dessutom är bra flottigt. Röd i huvudet och lite smått svettig (jodå, ni som känner mig vet jublat jag verkligen i princip aldrig svettas, men vid träning slå blir jag lite svitt, som vi säger i Skåne ;) ). Har varit ute och sprungit en sväng. Oh vad det låter bra, på riktigt är det inte alls så bra. Springer asalångsamt, noll kondition känns det som och foten värker något grymt, MEN jag gjorde det och DET måste ju ändå vara det viktigaste. Några kortare plankor blev det nu efteråt också så NU kan jag hålla fredag med hotet samvete :)
 
bild på mig idag igen, vad händer?!? ;) Dessutom nytränad, så håll för ögonen ni som vill, HAHA! Förstår inte varför bildensnurrar sig, ni får överlevnaden helt enkelt och vrida på huvudet ;)
 
Hej på en stund!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0