Hurtbulle och plugghäst

Eftersom jag tar en träningspaus (tyvärr..) på grund av min mage så fick det idag bli en promenad i snövädret till dagis med pulkan i högsta hugg. Ditvägen gick ju av bara farten, hemvägen gick betydligt mer långsamt eftersom ett litet barn mest ville gå själv ;)
Och oj vilket vackert vinterlandskap vi har nu igen! Allt i vitaste vitt, till och med vägarna var fortfarande oskottade och osaltade när vi gick med pulkan, det gäller att passa på :)

Status: Barnet sover, sambo är iväg med en kul kväll med jobbet, storglinen i stallet nattade, småglinen sover på soffan. Och jag då? Jo jag pluggar. Jag tycker livet är lite orättvist faktiskt. Visst har jag rätt att tycka det?!

Kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0