Grattis Pappa!!

Idag fyller min pappa år - stort grattis pappa på din födelsedag! Inte för att han läser här, men ändå ;) Ni andra får härmed se att jag i alla fall inte glömt hans dag. Ett telefonsamtal ficknhan minsann också, haha.. Vilket firande va? Men lugn, kalas hålles senare i veckan - då får han paket och en bamsekram! Milton kommer då sjunga hela "ja må han leva" och inte bara första raden, som det blev i telefonen idag :)
 
Dagen annars då? Hemstudier framför brasan - jag gillar't !! Milton var en suris hela eftermiddagen och behövde nog sova, hoppas han slipper hostan inatt.. Hemstudier imorgon också - woohooo!
 
Jaha nähä, nu ska jag nog sova. Mådde inget bra alls igår och sov därför inte alls bra. kramkram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0