Alla Hjärtans Dag

Ja jag är av den sorten att jag faktiskt tycker dessa "kommersiella" dagar är lite fina. Och eftersom det är lätt att, mitt i allt vardagsbestyr, glömma bort att visa den kärlek och uppskattning gentemot varandra så får vi plötsligt en liten påminnelse om det, tack vare Alla Hjärtans Dag. Det tycker jag känns fint. Vi struntar i de där små presenterna i år, att visa sin kärlek och uppskattning gör vi idag på annat vis. Ett fint sms, en extra kram, några väl valda ord, en hjärtformad kaka till kvällsteet och sådär duger alldeles utmärkt. Och så skickas mental kärlek lite hit och dit, mycket skickas till Stockholm till bästa systern och min allra finaste vän.
Fysisk kärlek får Milton och Marcus och inte minst mina fyrbenta älskade vänner. Det där med kärlek är ändå så väldigt viktigt och fint.

Hoppas ni andra har en underbar dag. Stor varm kram från mig till er <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0