Progräsänka

Imorgon tidigt åker Marcus till Stockholm med nya jobbet. Sent på lördag eftermiddag kommer han hem. Ja lite avundsjuk är jag, jag vill också till Stockholm!! Nu hinner han inte göra något annat än jobbrelaterade grejer, jag hade ju velat åka och träffa syrran och bästis ;)
 
I alla fall. Torsdag idag och imorgon arbetar jag hemifrån. Jag trivs så fruktansvärt fantastiskt skitbra på min praktik, där hade jag kunnat stanna för alltid! Jag älskar det jag gör helt enkelt; trädgård blandat med marknadsföring, hur bra är inte det?!
 
Ikväll dricker vi te och äter finncrisp med brieost, mys på hög nivå! Hoppas allt är väl med er som läser, vi hörs snart igen. Stor varm kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0