Ont i kroppen

Hej på er!
Redan söndag och ny vecka väntar runt hörnet. Det gör mig inget alls, då jag trivs så himla bra och ser fram emot ny vecka, allt utom tidiga morgnar då såklart ;)
Igår hängde Milton, smådjuren och jag mest på vårt däck. Som vi njöt, så härligt!
 
 
Idag har jag fått se trädäckets baksida. Ja alltså inte bokstavligt talat, jag har alltså inte varit under trädäcket, haha.. Utan det negativa med att ha ett trädäck. Storrengöring stod på schemat. Fulgummistövlarna på och piasavakvasten fram. Ni ser ju själva, det behövdes verkligen och resultatet blev ju riktigt bra, heja Grönsåpa!
 
 
Ikväll var en dusch välkommen, för herrejisses vad jag alla redan har ont i kroppen efter dagens slit. Imorgon lär jag få känna på en riktig träningsvärk i rygg och kanske i armarna. Håret är fönat och plattat, nu är jag redo för måndag. Sedan var det det där med ständigt sällskap, alltid är det någon med. Och det säger jag inte med en negativ ton, snarare tvärtom! Det är gansla trevligt att ha en katt (eller hund eller liten människa etc.) med mig när jag, som här, plattar håret. Lite mysigt är det allt :)
 
 
Nu ska jag hålla kväll, snart är det sängen som gäller för oss, skulle jag tro. Jag har galet ont i min mun dessutom, vet inte varför, men jag hoppas det går över fort som tusan nu... Det tror jag förvisso inte för nu har jag haft ont i en vecka. Hoppas allt är väl med er, stor kram!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0