25 år

Japp, en dag till. Eller nej verkligen inte en dag till, men dryga 1,5 timmen till i alla fall ;) Imorgon är det min födelsedag, så kvällen har mest gått åt till att baka och städa iordning en massa.
Imorgon har jag önskat mig te på sängen (alltså att äta frukost på sängen är ingen lysande idé med en liten Milton i hushållet har jag kommit fram till, hahaha ;) ) till oss alla tre. Sedan pannkakor till frukost, that´s it. Marcus är iväg och tackas av med gamla kollegor, men upp imorgon bitti det ska han, traditioner får icke brytas ;)
 
 
Imorgon blir det lite kalas med närmaste släkten, myselimys! Tårtan ska bli SÅ spännande att smaka, den står (nästan!) färdig i kylen och är av sort som jag aldrig gjort tidigare. Och fin är den! Men den får ni se imorgon.
 
Bildlöst inlägg nu, dags för mig att duscha tror jag, stor kram till er från mig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0