Testförare för Crescent barnvagn

Nu kan du (eller jag!) bli testförare för en Crescent barnvagn - vilken grej! Det hade varit jätteroligt. Min stackars sambo har fått vara med om ett par barnvagnsbyten, för att jag har velat och nu kan det kanske bli dags igen ;)
 
 
 
Hade jag fått chans att bli testförare, hade jag velat testa få den fina Trike (<--- länk) av flera anledningar:
- Jag gillar trehjulingar. Älskar trehjulingen vi har, men jag skulle vilja testa något nytt. Dessutom är det lufthjul - ett stort plus!!
- Sittdelen går att ha både mot sig och från sig, det är ju kanon! Det har jag verkligen saknat på våra vagnar, speciellt trehjulingen då det ändå är en duo-vagn och ett så litet barn som går från liggdel till sittdel är inte redo att sitta frånvänd från sina föräldrar.
- Crescents barnvagnar är verkligen prisvärda vagnar. Det är alltid uppskattat!
- Triken verkar vara himla smidig att fälla ihop, snabbt och lätt är min melodi.
- Har aldrig sett en Crescent barnvagn i verkligheten, men Crescent är ju ett starkt varumärke överlag så jag tror deras barnvagnar är riktigt trevliga.
 
Håll tummarna för mig, detta hade varit roligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0