Glasögon?!

Så himla konstigt och jag är så jäkla glad! Har ju ständigt huvudvärk typ, har röntgat huvudet innan och kollat synen vid ett par tillfällen, men inget fel på varken huvud eller syn (skönt att det inte har varit något fel på huvudet förvisso!). Och det är skit att ständigt gå runt med ett huvud som värker och en nacke som är skräp och även den gör ju verkligen alltid ont.
I alla fall, jag bokade nu en ny synundersökning och fick en ordentlig genomgång av mina ögon. Och jodå ett litet litet brytfel - kanske är det fet som gör att jag har så mycket huvudvärk, detta kanske kan vara en lösning, med brillor alltså?
Provade ett gäng bågar och hade tillslut två favoriter kvar, men dessa blev det! Nu inväntar jag bara mina egna bågar som förhoppningsvis kommer nästa vecka - som jag längtar! Tänk att man kan bli så glad över att få börja bära glasögon, hahaha! Gillar ni dem?
 
 
Nu ska jag plugga. Senare i eftermiddag ska hästmat handlas, stallet ska fixas och senare vankas det kalas då min svägerska fyller år idag, grattis Alle!
Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0