Räserlunch och hundpromenad

Eller ja, i omvänd ordning. Tog en kort promenad min mina två vänner, vovarna. Älskade älskade fina vovvarna, tänk vad mycket energi djur kan ge (och ta.....)! De var dock inte lätta att fotografera, som synes ;)
Yda var mest helt tokig och for och flängde överallt. Dusty är betydligt lugnare och är ju lite som tjuren Ferdinand, luktar på det ena och det andra och håller sig lugn.
 
 
Sedan blev det en snabb räserlunch för mig, i form av köttfärs- och potatisgratäng. Gott, till och med att värma. Nu sista rycket med studierna här, innan mitt fina Snöre ska hem från dagis. Kram på er


Kommentarer
Amy's piece of cake

Fina vovvar!

Vill tipsa om tävlingen jag har inne hos mig där du kan vinna presentkort på 500 kr/200 kr hos Panduro Hobby.

http://amyspieceofcake.blogspot.se/2012/10/tavla-om-presentkort.html

2012-10-25 @ 21:38:59
URL: http://amyspieceofcake.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0