Efter tentaplugg...

...bjöd killarna mig på spagetti och köttfärssås. Fast jag bytte ut spagettin mot vitlöksstekta haricots verts, som är lite av min nya drog, fantastiskt gott! Och dessutom nyttigare än spagettin :)
 
Efteråt tog vi en lång promenad, allesammans och njöt av dagens sista strålan, underbart med friskluft och nu har jag förvisso skitont i foten, men det är lätt värt det ;)
Finaste Milton under promenaden.
 
 
Nu ska jag äta lite en kvällsmat; en stor mugg te (det är liksom standard...) och ett par knäckemackor med smör och brieost (brieost är för övrigt Marcus drog, hahaha..).
Dags att återgå till tentapluggande också. Är redo för att tentan kommer gå åt skogen, lika bra att vara inställd på det, negatvit japp. Men detta är verkligen inte mitt ämne...........
 
Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0