Att dra ut på tiden...

Ikväll blev jag kvar i stallet lite extra. Brukar alltid skynda mig in eftersom det alltid är något jag måste skynda mig in för. Men ikväll blev jag kvar i stallet, sopade, borstade ett par minuter på hästarna, gav de vars ett äppel extra och sådär. Rofyllt, mörkt och bara mysbelysningen igång - hääääärligt!
 
Största anledningen till att jag drog ut på tiden var väl för att jag skulle slippa gå in och sätta mig vid datorn och plugga, jag gör verkligen inget annat än att pluggar just nu, phuuuu.. Men det blir väl bra med det också, tillslut ;)
 
Jag gör ofta så, drar ut på tiden, jobbar bäst under press och sådär. På gott och ont, såklart. Det är himla dumt ibland, men för en gångs skull ligger jag ganska bra till, tidsmässigt. Alltså inte bra, men betydligt bättre än vad jag brukar göra när jag har gott om tid.
 
Oj vad jag svamlar känner jag, inte mycket viktigt att säga ;) Snart väntar nog sängen, resten av familjen sover redan och det är en dag imorgon också. Godnatt vänner!
 
Fast förresten, en sak har jag att säga! Det är roligt det här, jag har fått fler läsare, ser jag på statistiken, välkomna ni nya!! Det är jätteroligt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0