Lite lyxigt ändå

Att jag har möjlighet att stå i mitt vardagsrum och kika ut på mina två hästar en såhär grå dag. Eller ja alla dagar såklart, att jag kan ha dem såhär nära.
Innan idag så tänkte jag på det, att vilken tur vi har. Tänk om vi fortfarande hade bott kvar i lägenheten, hur skulle allt fungerat rent praktiskt till exempel? Hämtningar till och från dagis, hästarna över en mil hemifrån och så vidare. Och var skulle Milton gått på dagis?! Och skulle han ha hängt med mig till stallet varje eftermiddag?
 
Det är verkligen så fantastiskt skönt att ha allt på hemmaplan; Vi har en så himla fint hus, vi bor där vi alltid har velat bo och där vi själva är uppväxta (vadå trygghetsberoende ;) ), vi har möjlighet att ha hästarna hemma och Milton får gå på dagis och växa upp just precis där vi önskade - vi är verkligen så lyckligt lottade!!
 
 
 


Kommentarer
Camilla

Härligt att ni trivs så bra! :)

2012-11-19 @ 19:18:44
URL: http://lillafritzson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0