Dop för Elwin

Idag har Milton och jag varit på Miltons nästkusins dop, Elwin. Marcus jobbade tyvärr så hans släkt fick nöja sig med oss två ;) Ett jättemysigt dop och jag är mäkta stolt över Milton och de andra små barnen i kyrkan, så jätteduktiga var dem på att sitta still under så lång tid. Milton var verkligen superduktig, tänk att så små barn förstår så mycket.
Och han var så fantastiskt fin i sina nya kläder, dagen till ära! Snygg skjorta och ett par matchande tights :) Och alla de där lockarna var såklart också på plats, de kommer vi liksom inte ifrån, inte hans älskade djur heller, som synes ;)
 
 
Själv kände jag mig jättefin. Mimis klänning som hon hade på Miltons dop, när hon var gudmor och allt, tänk att det är nästan precis 2 år sedan Milton döptes.
 
 
klänningen föresten, har haft stearin på sig enda sedan Miltons dop och Mimi har inte kunnat få bort det. Men jag lyckades! Måste tipsa om det knepet faktiskt för det var så otroligt effektivt!
Fram med strykbrädan, lägg hushållspapper underst och stearinfläcken ner mot pappret - sedan stryk några vändor på tyget. Efter några sekunder lyfte jag på tyget för att kolla fläcken och den var verkligen helt borta!!
 
Nu måste jag plugga, kikar in här om en stund igen. Kram så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0