Trädäcket

Alltså, jag älskar vårt trädäck. Det är helt underbart att befinna sig där ute nu. Visst kan jag sakna tak över en del av det i alla fall, men fina dagar är det fantastiskt skönt att vara på. Att det sedan är i samma höjd som vardagsrummsgolvet, gör det enkelt att gå ut och in som man vill. Vi får plats med det vi vill på däcket. Dessutom har vi sol (och skugga) från morgon till kväll - kan det blir bättre?

Idag har vi såklart varit där ute en del. Milton står här och kikar på sandlådan och spadarna.

 

Sedan tog vi picknick i form av päron och kikade på och pratade om hästarna. Vi har det ganska bra, vi...

 

Milton hade som synes lång lugg, den kapades i kväll ;) Miltons fina jacka, som är orange-röd med mörkblå dragkedja, foder och detaljer, är köpt i Polen och jag älskar den!


Hoppas allt är väl med er, nu laddar jag för tenta-vecka, det var längesedan sist!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0