Lampskärm

Lampskärmen hittade jag i mina gömmor häromdagen. Perfekt nu när Miltons rum faktiskt snart är klart! Milton tyckte nog också att den var riktigt snajsig ;) Dock skickade jag den med min pappa till hans jobb. Vi får se om han kan fixa det jag ville ha hjälp med eller om skärmen inte håller för det och kanske går sönder istället. Det får bära eller brista helt enkelt. Men OM det fungerar kommer den bli jättefin och göra sig jättebra på Miltons rum :)

 


På bilden ser ni kanske även min rosenbuske? Den fick flyttas till andra sidan husknuten, då jag var rädd att utblåset (heter det så?) från luft-vatten-pumpen skulle blåsa för kallt på den.
Nu ska jag ta min lunch här hemma, sallad med kräftor, räkor, fetaost och annat gott, mums! KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0