Vilken dag alltså!

När jag vaknade (efter att ha jobbat inatt) i middags var min fina syster här och efter att Milton hade vaknat efter sin middagsvila, tog vi tag i eftermiddagen och gick iväg. Med oss tog vi barn, vagn och hund och så vars en stor mugg te, som pricken över i:et och OJ vad mysigt vi hade!





Världens snyggaste moster/syster <3



Vi hamnade först på lekplatsen där vi gungade och åkte rutchkana och njöt av vädret. Milton tyckte det var spännande med skateboard-killarna en bit bort :)



En stor anledning till att vi älskar att bo där vi bor är att vi bor på landet, men har 5 (knappt) minuter in till villakvarter, lekplatser, skola, vårdcentraler, busshållplatser etc. - det är världens lyx!



Tack fina syster för i eftermiddags, snacka om kvalitetstid tillsammans!
Kram på er alla, nu håller jag kväll för jag har jordens huvudvärk (som vanlig..) och börjar bli bra trött på det, men äh. Det ska inte få förstöra mitt goda humör. Fotona är stulna från Mimis blogg som ni hittar HÄR (<--- länk).
Kram från mig!


Kommentarer
Mimi

kvalitetstid indeed ! världens bästa söndag med världens bästa syster, Mille o Yda <3<3<3<3 :)

lägg upp bilderna sen !!

2012-03-25 @ 22:58:07
URL: http://mimilindborg.bubbleroom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0