Städa och fejja, kanske?!

Såhär borde det se ut i vårt hem någon eftermiddag när jag är hemma, men usch vad jag inte orkar det!
Nu går eftermiddagarna och kvällarna åt att vila, fixa hästar och gosa me Snöret. Trots att jag "bara" sitter still om dagarna nu så är jag galet trött, då givetvis framför allt i huvudet..
Men i helgen, då jäklar! Då är även Marcus ledig och ett ryck skall tagas, det behövs verkligen; dammsuga, damma, torka golv och så vidare, woohooo! Det är nästan så att jag ser fram emot det. Men bara nästan ;)





När ni läser detta (?) så sitter jag på praktikplatsen. Jag trivs fortfarande helt fantastiskt jättebra!! Nu har InDesign kommit igång också så nu är det broschyr-tillverkning som är i full gång!

Hoppas allt är väl med er, nu i mars månad och allt - vart tog februari vägen?!
KRAM



Kommentarer
Anonym

Oj, vad lite du äter! En kvinna ska få i sig runt 1800-2000 kalorier om dagen. Inte så konstigt att du är trött då om dagarna kanske..

2012-03-01 @ 17:26:50
Mimi

Men om du läser noga så har hon skrivit "fram till och med lunch..." så hon har nog lite mer kvar under dan ska du se...

Syster - va duktig du är.. Skaffa gymkort så vi kan träna tillsammans :) !!! <3

2012-03-02 @ 13:17:34
URL: http://mimilindborg.bubbleroom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0