Söndag

Började dagen med att avsluta jobb klockan 07, 15 i morse och kröp i säng vid 08, oh så välbehövligt!! Hästarna hade då kommit ut, lika så min lilla Yda. Sedan borstades tänder och jag formligen dök sedan i säng.
Efter att ha sovit några få timmar, så väcktes jag av killarna, vid lunch och med huvudvärk.
Efter furkost, treo och lite friskluft så kvicknade jag på mig och stack till gymmet, woohooo vad pepp jag var idag och det gick riktigt bra, säger jag och klappar mig själv på axeln!

Pigg som en mört körde jag sedan och tvättade bilen och handlade och körde sedan hem, fixade stallet och umgicks med lilla familjen. Ikväll är det lugnt här, har tankat ner ett program på datorn som jag kan använda mig flitigt av under praktiken.

Sammanfattning, en precis lagom effektiv söndag!
Hur har er dag varit? Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0