Skumt!

Milton fann vår slask-hink med vatten och skum i. Bli nu inte helt förfärade, han smakade faktiskt aldrig på det, utan kände och sa "piiii" varje gång han upptäckte att det var något konstigt på handen ;) Det förvånade mig, han brukar aldrig bry sig om att med kladdig eller kletig om händerna.





"piiiiiii, mamma, piiiii"



Ikväll sitter jag här med riktigt ont i halsen. Det är så tråkigt att bli förkyld såhär, det sätter sig nästan alltid i halsen och på stämbanden. Jag blir till och med nästan illamående av allt slem, blääää..
Men förhoppningsvis är det som värst idag och sedan hoppas jag att det vänder, inte bara för mig utan med Marcus hals och Miltons envisa hosta.
Nu ska jag förbereda ytterligare ett inlägg, som kommer om en stund. Igår var jag och handlade en grej till mig själv, är riktigt pepp över att få använda dem!!
Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0