Skatteåterbäring

God kväll!

Jag var nyfiken och var tvungen att fuska och logga in på skatteverkets hemsida och kika i förtid på min deklaration. Men äh, jag hade nog klarat mig utan det. Inte så alltså, för jag gick plus, med råge! Men jag blir inte klok på om vinstskatten på lägenheten sedan i fjol är medräknad på den eller inte, det spelar ju en ganska stor roll såklart ;)
Så nej, jag får nog helt enkelt vänta tills samma uppgifter kommer i pappersform, så kanske det är lättare att tyda.

Nu ska jag gå och göra mig en stor kopp (äh, vem försöker jag lura?! En MUGG såklart) te. Känner mig inte helt frisk idag, så det kan nog värma gott i min kropp :)

Kram fina ni, vi hörs!


Kommentarer
Macke

25 friska laxar till mig innan köravdraget, taaaack =)

2012-03-20 @ 22:12:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0