Sjukstuga, halvt om halvt

Hej på er!
Inatt trodde jag att vi utvecklade en sjukstuga hemma. Milton hostade en hel del och var lite snorig och hade väldigt svårt att komma till ro, så jag sov inne hos honom inatt. Själv började både Marcus och jag få ont i halsen lite smått under natten.
Men idag tog vi oss alla upp, om än lite senare då vi valde att sova till Milton vaknade av sig själv, så vid åtta steg vi upp. Milton var pigg som en mört och var på ett strålande humör, vi andra var desto tröttare ;)

Men upp kom vi och vi gjorde oss i ordning för dagen och for iväg till dagis först och sedan till stan för jobb och praktik. Själv är jag ganska sliten idag efter träningspasset igår med träningsvärk idag och lite små-ont i halsen. Pricken över i:et att jag inte sovit ordentligt inatt.
Men äh, vi ska väl orka genomlida denna dag också ;)

Solen skiner här, hoppas den gör det hos er också. KRAM!


Kommentarer
britta bloggar

Hoppas ni slipper sjukstuga!

2012-03-28 @ 11:18:28
URL: http://brittabloggar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0