Milton och jag har äventyr

Milton såg att jag satt på köksbänken, givetvis fick ju han göra detsamma, hahaha ;) Svårt att säga att han inte får, när jag absolut allra helst sitter på en köksbänk. Vet inte varför jag så gärna gör det, jag har alltid gjort det och trivs med att sitta där uppe, haha.. Milton tyckte det var lite spännande ;) Fast han sa "trilla" hela tiden, han är lite höjdrädd, så en hand på mig så kände han sig ganska säker, fina Milton!

Om moster-Mona (Kalles moster) läser här, på denna bild kan till och med jag tycka att jag är galet lik Moa (eller hon mig heter det väl?), så tokigt egentligen, eftersom det är Kalles syster och inte min!

 


Nu sängen! Kram och godnatt


Kommentarer
Moster Mona

Hej på dig Fanny vist är ni lika säger ju det. Får du detta då har jag varit duktig och fixat det själv. Jag är ju inte så duktig på sådan som du vet. Kram på dig.

2012-03-25 @ 23:22:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0