Måndag och allt

Redan måndag och jag har vrädlens jävligast träningsvärk, sedan allt arbete med veden i helgen, men jisses vad vi jobbat på bra, framför allt Marcus och pappa och så Svärfar och Mimi bodrog till lite arbetskraft de också!! Skönt att få det gjort, en del kvar men snart så är vi faktiskt färdiga med veden för i år, vilket känns bra.
Detta har upptagit större delen av vår helg, igår upptog soffan en del av min helg också, medan de andra arbetade. Min nacke är som sagt inte gjord för allt för hårt arbete och detta tog verkligen på mina krafter..

Själv sitter jag nu när ni läser detta, på praktiken. Sista dagen på denna avdelning, vilket känns skittråkigt. Nu blir det säkerligen kanon-bra på nästa avdelning också, men jag trivs ju så himla bra här och vill vara kvar alla mina veckor just precis här......

Jaha nähä, vi hörs senare idag, det lovar jag. Kramar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0