Konstig dag

Har haft en himla bra dag, över lag. Milton och jag gjorde bland annat världens godaste fiskgrattäng - herrejisses vad god den var!! Recept kommer en annan dag :)
Men ikväll har jag kännt mig ledsen, förbannad, trött och allmänt upprörd faktiskt. En anledning jag inte kommer gå in på här, men trist det är det, helt klart.

Har dock suttit i telefon och pratat med vänner och mamma ikväll och pratat med älskade Marcus här hemma, så lite lättare känner jag mig i kroppen nu.

Nu snart sängen. Hoppas på en bättre dag imorgon. Börjar dagen med ett spännande seminarium på praktiken, vilket ska bli jätteroligt! Kram på er


Kommentarer
Mimi

helt sjukt,,, blev så förbannad när du berättade



huvudsaken är att du vet bäst... älskar dig syster <3

2012-03-07 @ 15:25:44
URL: http://mimilindborg.bubbleroom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0