Helg fast med jobb

Oj vilken fin dag vi haft! Först en sväng på Underbara Barn-mässan sedan stan där vi åt lunch och Marcus handlade (äntligen!!) skor åt sig själv.
I eftermiddag tog vi en fika hos mina föräldrar (MYS!!!) där vi sedan lämnade Milton och körde hem och fixade till hästarna och Marcus städade huset.

Ikväll blev det klyftpotatis, kyckling och chili-bea-sås. Nu sitter jag och försöker tagga inför jobb. Inte alls lust, men vem har det en lördag natt?!

Nedan, ett foto på Milton från mässan jag ä.l.s.k.a.r hans outfit här då jag tycker det är så roligt med färgglada barnkläder utan en massa "typiska pojkkläder med tuffa tryck", här i enfärgade gröna byxor och en tröja från Name It som bara är så härlig, trots tryck! Och så hans fina Converse-skor som jag älskar! Här hade vi fått av mössan, haha! Killen gillar mössor och vantar, vilka barn gör det egentligen?!
Vi hörs imorgon, kram till er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0