Hålla lunch

Nu är det dags för lunch och jag ska nog även gå ut och ta lite friskluft. Tänk att väder kan göra så mycket för humör och för hur jag känner mig i kroppen. Känner mig pigg, utvilad och på ett otroligt gott humör!
Det kvittar nästan vilken årstid det än gäller, för så fort himlen är blå och solen skiner, så mår jag himla bra =)
Jag brukar ju säga att jag är en vinter-människa, fast jag tror inte det stämmer till hundra procent egentligen. För enligt mig har alla årstiderna sin charm. Nu är vi inne i mars månad och våren knackar snart på ordentligt och denna tid är ju också den helt ljuvlig, precis som första snön när den lägger sig som ett täcke och lyser upp och nästan ljudisolerar mycket från bilar, klapprande skor och så vidare. Varma mornar på sommaren när jag kan sitta på trädäcket, äta jordgubbar och titta på hästarna och fåren. Höstens krispighet, när löven faller och man bylsar på sig med en kofta och grillar korv utan vantar, men ändå lite småkallt i luften och det som värmer gott är solen.

Nej nu ska jag hålla lunch och äta lite. Hoppas allt är väl med er, kramar härifrån!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0