Solig förmiddag!

Efter en riktig skitnatt med en mycket vaken och ledsen Milton, ont i min egen hals och början till att känna mig sjuk, så har förmiddagen varit bättre. Milton sov till 09 och sedan på ett strålande humör, för att sedan säga att han ville sova igen vid 12.
Själv känner jag mig jätterisig i kroppen, fortfarande ont i halsen och jätteont i magen.. Tur att vädret är på vår sida idag i alla fall, bara det gör att jag känner mig lite bättre!
Såhär var vädret ut åt väster (tror jag?) när vi gick ut på däcket, Milton och jag, med vars en frallehalva, jag med ett glas treo och Milton med ett glas mjölk också...
 
 
... åt öster (även här lite osäker på om det stämmer) hade det redan spruckit upp och blå himmel var på intågande! Ja, himmlen är väl alltid blå, men molnen döljer ju det ;) Ni förstår vad jag menar..
 
 
Milton är en stor kille nu mera som sagt, och sitter helst på en vanlig stol.
 
 
Nu hör jag att han vaknat där uppe, dags att rusa. Kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0