Skitväder

Alltså jag brukar ju inte klaga på vädret ;) Det ligger inte riktigt för mig.. Men jag kan inte låta bli att idag tycka synd om studenterna som får springa ut i skitväder. Inte är det ens varmt heller, utan ruggigt och inte skönt alls.
Hoppas de fina studenterna får en fantastisk dag, trots allt!

Själv sitter jag och läser i ett häfte, uppkrupen i soffan med en mugg te i handen. På mig har jag en låång kofta som jag fåt av min fina syster. Den är perfekt att dra ner över knäna, så varmt och skönt är det nu!




Snart ska mitt Snöre hämtas från dagis. Känner mig inte direkt pepp att cykla ner. Problemet är dessutom att mina regnkläder är utlånade (Tilda, I need them!), så jag lär bli blöt, blää..
Jaha nähä, kram på're, vi hörs senare ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0