Presentmontering

Eftermiddagen har bestått av lite fix med Marcus ena present. Passade på att ta ett par bilder utöver födelsedagspresentmonteringen. Överst - Marcus förlovningspresent från mig. Han fick ett blommogram till jobbet igår. 8 stora röda rosor, en för varje år vi varit förlovade.
 
 
 
Milton tyckte det var roligare att mysa med stora katten i soffan och titta på Pippi, än att hjälpa oss med monteringen ;)
 
 
TAADAAA! Någon som kan gissa vem han fått paketet av? ;)
 
 
Sådär ja, färdigmonterad efter en lång stund. Vi hatar att montera....! Den är nästan för fin för att ha utomhus. Så nu har vi inte bara en grill, utan en Weber, viktigt det där.
 
 
Nu ska jag snart bege mig mot jobbet för 10 timmars arbetsnatt. Hoppas ni andra sover gott, det får jag göra imorgon ;) Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0