Killen i blått

Vi var ute igår eftermiddag (som ofta!). Jag pulade lite i trädgården med att rensa ogräs (som aldrig tar slut!!!) och Milton höll på med sitt. Det värmer gott när jag ser Milton och Yda tillsammans, för det händer inte ofta tyvärr.. Yda är rädd för barn och går undan så fort Milton närmar sig, framför allt inomhus. Igår kastade Milton boll med Yda jättelänge. Hon är så duktig, Yda, för så fort Milton säger "loss Yda) så släpper hon bollen och så kan han ta den :)





Sedan är det ju spännande att få provsitta framsätet på bilen ;) Jag skulle kika på en grej i bilen och givetvis kom Milton. Så där satt vi en stund, sjöng och pratade lite. Och provade a.l.l.a knapparna ;)
Man skulle kunna tro att vi tycker om att klä Milton i blått, även skorna är blåa, men de syns inte, haha.. Det gör vi också, men rött och orange är nog en stor favorit för mig, så ofta han han röda byxor och sin fina orange-röda jacka. Men äh, man får ju variera sig lite ;)



Nu ska jag ringa CSN, woohooo.. Eller inte! ;) Kram från mig till er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0