Förmiddagens bildskörd

Milton och jag tog cyklen idag också, idag ner till sjön med brödbitar åt ankorna. Jag hade varit förutseende och delat brödet i småbitar tidigare, tips från mig eftersom jag är lite rädd för ankor då de kommer så nära, så det gick fort att kasta ut de där bitarna ;)
Milton var helt cool, trodde ändå att han skulle vara lite rädd just eftersom de kommer så nära, men nepp, han tyckte bara att det var spännande.





När brödet var slut var det ju stenar som gällde.. Det fick bara bli några kast, för ankorna trodde ju att det var mer bröd. Milton hade lite svårt för att acceptera det såklart ;) Men det gick bra ändå tillslut.




Milton och ankorna.. Och stenar såklart.




Fina ankorna. Det är så mysigt nere vid sjön.. Absolut ingen badsjö, haha.. Men just att hänga där nere har jag ju gjort hela mitt liv, jag är ju uppväxt jättenära så sjön betyder mycket för mig och säkert för många andra.




Fina fina Milton! Springer för fullt på sitt eget lilla vis ;)




Finaste Bästa Milton. Han är ju verkligen Världens Bästa Barn.. Och roligaste, vilken humor killen har och som han traggar! Milton, vad du är bäst!



Efter vi hade hängt vid sjön så cyklade vi bort till mina föräldrar och hängde ett par timmar, perfekt! Drack te, åt bullar, byggde lego, fick massor av kläder av min syster (TACK ÄLSKADE DU!!!), sedan cyklade vi hem igen.
Nu kommer snart Marcus hem och vi måste komma på något att äta till mat idag. Grillat kanske?

Hoppas ni har en fin helg, på S!esta kanske? Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0