Varning för fötter!

Mina fötter är ingen höjdare.. Men nu är en boll i rullning och jag väntar på tid från ortopeden och sedan någon gång blir det operation för högerfoten, precis samma som jag gjorde för vänstran när jag var 16. Ni ser kanske skillnad, även om vänstran fortfarande är lite sned? Men jag har inte ont i vänstran längre och det är det viktigaste, det är det jag strävar efter för högran också.. Just nu undviker jag all form av träning där fötterna utsätts, utom promenader, vilket fungerar bra! Men jag vill ju kunna träna allt..
Mitt nagellack är köpt på Ica här i byn faktiskt, för 10 spänn - ett av de jag visade för ett tag sedan. Jag älskar orange!!
 
 
Hoppas ni andra sover gott, jag jobbar exakt nu så detta är ett tidsinställt inlägg ;) Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0