Milton och Mormor

Jag är så himla glad över att Milton har så fina mor- och farföräldrar. Det betyder galet mycket för oss!
Härom dagen var vi hemma hos mina föräldrar en stund och jag fick så fina foton på Milton och min mamma. Det är då, precis då, det grämer mig att jag inte har min fina systemkamera med mig - fotona hade ju blivit ännu bättre då! Jag låter fotona tala för sig själva.
 
 
 
 
 
De leker alltid tillsammans, mamma och Milton. Här leker de till exempel tittut runt trädet, det var roligt!
 
 
 
 
 
 
Nu är det natt som gäller här hemma. Jag är såååå trött efter att knappt sovit natten innan, så detta ska bli skönt, Dessutom är det sovmorgon för mig imorgon bitti, största fördelen med att jobba natten är att jag får sova morgonen innan det är dags att gå på mitt pass ;)
Godnatt med er fina vänner, stor kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0