Inget att göra, för mycket att göra

Egentligen borde vi vara hemma, fixa med trädgården, vedförvaringen, hästhagen och så vidare.
Men alltså, jag vill hitta på någonting under semestern, men kommer inte på ett dugg som är roligt.. Jo jag kommer på jättemycket egentligen, men alltså jag vill ju ha någorlunda väder ändå.
Jag vill ner till Österlen och strosa runt på Stens huvud, Kivik, Ystad, Glemminge. Jag vill åka till Västkusten, till Nimis och gå runt där. jag vill åka till stranden och soooola, doppa fötterna vid strandkanten, äta glass, fika under parasollet. Etc etc etc... Ooooohh vad jag vill hitta på mycket, semestern bara försvinner och vi får inga utflykter alls gjorda!
Jaja, vi behöver ju fixa här hemma också, men ååååååhh vad semestern borde gå ut på dagsutflykter, glassätande och mys mys mys!
 
Nej, nu ska jag gå ut i trädgården, suck ;) KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0